FAQ

Co když s vámi konzultuji výběr vozidla, ale nakonec se na dovozu žádného nedohodneme?

Naše konzultace jsou zcela bezplatné, proto si za ně nic neúčtujeme, naopak nás potěší, že jsme v tomto oboru měli možnost přivzdělat dalšího člověka.

Jak postupujete, když na místě zjistíte, že s vozidlem není něco v pořádku?

Vozidlo nekoupíme, za neúspěšnou cestu si účtujeme 10 Kč na kilometr cesty. Po Vašem souhlasu pak můžeme vyhledat jiné vozidlo.

Co když vozidlo poškodíte v průběhu dovozu?

Veškeré škody budou napraveny na náklady společnosti DovozyAut.cz, vozidlo bude uvedeno do stavu, ve kterém bylo v době podpisu kupní smlouvy.

Co když si chci vozidlo prověřit sám?

Poskytneme Vám jedinečné identifikační číslo vozidla (VIN), na jehož základě si můžete vozidlo nechat prověřit (například u společnosti CEBIA).

Je možné odstoupit od smlouvy?

Od smlouvy je možné odstoupit kdykoliv, záloha ve výši 20 % Vám však bude vrácena jenom do momentu nákupu vozidla u zahraničního prodejce. Důvodem je jednak ochrana našeho zákazníka v případě, že dovoz nebude možné uskutečnit (například zahraniční prodejce prodá vozidlo někomu jinému dříve, než si pro něj přijedeme), druhak také slouží jako kompenzace všech našich nákladů v případě, že si náš zákazník již dovezené vozidlo nepřevezme.

Našel jsem na internetu stejné vozidlo jako nabízíte. Jak je to možné?

Jsme firma zabývající se výhradně dovozem, žadná auta nevlastníme. Veškerá nabídka námi inzerovaných vozů je převzata z jiných inzertních portálů, takže jste narazil na jednu z nich.

Na internetu jsem našel stejné vozidlo jako nabízíte, ale za rozdílnou cenu, jak je to možné?

Může to být ze tří důvodů:

1. Od ukončení intervencí České národní banky se kurz české koruny vůči euru denně mění. Naše cena vozidla je vždy přepočtena kurzem ze dne zveřejnění inzerátu. V případě podpisu smlouvy se ceny přepočítávají na aktuální kurz ze dne podpisu smlouvy.

2. Zahraniční prodejce snížil cenu nabízeného vozidla, tato změna se u nás projeví až o den později.

3. Všechna vozidla, u kterých to je možné, nabízíme s odpočtem DPH, DPH však dosahuje v různých zemích různých hodnot (například v České republice 21 %, v Německu pouze 19 %), a tento rozdíl je nutno zahrnout do námi inzerované prodejní ceny.

Psal jsem Vám e-mail, ale neodpovídáte mi, co mám dělat?

Váš e-mail nám pravděpodobně spadl do spamu. V ideálním případě nás kontaktujte telefonicky nebo na online chatu, případně nám napište dotaz formou kratičkého formuláře, který naleznete v sekci “Kontakt”.

Proč po mě chcete telefonní číslo?

Ta nejlepší vozidla se prodávají velmi rychle, rychlá komunikace je tedy nutností a telefon je proto ideálním řešením.

Opravdu garantujete dovoz do 10 kalendářních dnů?

Absolutní garanci bohužel poskytnout nemůžeme, v naprosté většině případů je však dovoz v této lhůtě uskutečněn.