FAQ
Co když s vámi konzultuji výběr vozidla, ale nakonec se na dovozu žádného nedohodneme?
Jak postupujete, když na místě zjistíte, že s vozidlem není něco v pořádku?
Co když vozidlo poškodíte v průběhu dovozu?
Co když si chci vozidlo prověřit sám?
Je možné odstoupit od smlouvy?
Našel jsem na internetu stejné vozidlo jako nabízíte. Jak je to možné?
Na internetu jsem našel stejné vozidlo jako nabízíte, ale za rozdílnou cenu, jak je to možné?
1. Od ukončení intervencí České národní banky se kurz české koruny vůči euru denně mění. Naše cena vozidla je vždy přepočtena kurzem ze dne zveřejnění inzerátu. V případě podpisu smlouvy se ceny přepočítávají na aktuální kurz ze dne podpisu smlouvy.
2. Zahraniční prodejce snížil cenu nabízeného vozidla, tato změna se u nás projeví až o den později.
3. Všechna vozidla, u kterých to je možné, nabízíme s odpočtem DPH, DPH však dosahuje v různých zemích různých hodnot (například v České republice 21 %, v Německu pouze 19 %), a tento rozdíl je nutno zahrnout do námi inzerované prodejní ceny.
Psal jsem Vám e-mail, ale neodpovídáte mi, co mám dělat?
Proč po mě chcete telefonní číslo?
Opravdu garantujete dovoz do 10 kalendářních dnů?